Fat Pipe
Re: Fat Pipe
onkohon fatpipe muuttanu pp-seosta, kun ostin tossa pp-orcin ja sen käyristäminen oli helppoa. viimeksi, kun mulla oli sama la,niin tosi vaikea oli käyristää.
-
Ostin kans bone pp lavan ja ei perhana saa kunnolla käyristettyä. Vääntyy vaan takas kuin kumiletku.
Mä muistan kans, että eka PP Orc oli todella haastava saada muokattua, ku oli tottunut vain fättärin "perusmuoviin", jota tarvittaessa pysty muokkaamaan parissa sekunnissa kylmiltään. Sittemmin en hetkeen PP-lapoja käyttänyt, ennen kuin Bone tuli. Ja sen kanssa yhtä aikaa tuli myös PP Jab testattua. Molemmat oon saanu muokattua melko kivuttomasti, mutta näiden osalta tiesikin jo ihan huolella lämmittää lapoja ennen kuin edes yritti mitää käyrää laittaa. Ja näissä on kyllä myös sitten pysynyt se käyristys, mikä siihen jäähdyttämisen jälkeen on muotoutunut (jäähdyttäminen = muutama minuutti niin kylmässä vedessä, kuin hanasta saa).
Syöttely maalintekosektorissa on vastuunpakoilua.
-
Onko tietoa millä malleilla parhaat FatPipen miehet pelaavat, niin Suomessa kuin Ruotsissa.
taitavat etupäässä g27 tai raw concept varsilla pelata. orcci taitaa olla lapoista suosituin.
Moni vanhempi maajoukkuemies (Kukkola, Kapanen) luottaa aina vain Rawiin. Moilanen taisi vaihtaa Orcin Boneen.
-
näyttää tuota venomia olevan myös käytössä aika monella. Ruotsissa ainakin wiz lapa on suosittu malli
Onkos kenelläkään vielä kokemusta tuosta fättärin uudesta pp boost lapamateriaalista?
Itsellä pp bone käytössä, mutta tahmaa niin paljon matolla, että pitäis jotain keksiä tilalle.
Lapaa ei vielä saa erikseen ostettua ja koko mailaa en viitsi lähteä ostamaan, mikäli ei kuitenkaan ole riittävästi eroa perus pp materiaaliin.
Itsellä pp bone käytössä, mutta tahmaa niin paljon matolla, että pitäis jotain keksiä tilalle.
Lapaa ei vielä saa erikseen ostettua ja koko mailaa en viitsi lähteä ostamaan, mikäli ei kuitenkaan ole riittävästi eroa perus pp materiaaliin.