Fat Pipe
Re: Fatpipen 09/10 mallisto
no mikäs se semmonen pure lapa on? onko jossain kuvaa siitä?
Fättärin etusivulla esimerkiksi. Itseäni ei välttämättä FP:n uusi mallisto innosta, kun 2 Bowia jo löytyy, enkä Purea ole hirvittävän innokas testaamaan.
TPS # 73
C95
C95
-
fatpipen etusivulla
Sillähän periaatteella näitä hommia tehrään, että ees jotaki vituttas
Eikös olisi viisainta yhdistää tämä ja 08/09-mallisto-topic ja vaihtaa nimeksi Fatpipen ensi kauden mallisto niin kuin Exelilläkin?
Yo Man Chicago ! (Blackhawks)
Devillin mukaan ei kelpaa-santsi- wrote:Eikös olisi viisainta yhdistää tämä ja 08/09-mallisto-topic ja vaihtaa nimeksi Fatpipen ensi kauden mallisto niin kuin Exelilläkin?
Vaisumassu wrote:Hei!
Huomasin tuossa foorumeille liittyessäni että nimesi alkuosassa on sana "Rune" ja ajattelin että josko pelaisit intternetti -peliä nimeltä RuneScape. Minulla on siellä oma nimimerkki ja hahmo ja olen pelannut jo kaksi vuotta.
Kiva tavata runeskeippaajia täältä foorumeiltakin! Voidaan vaikka joskus mennä harjoittelemaan ihan tonne runeskapemaailman puolelle
Hyvinhä tää näin toimii.. kertokaa heti jos tiiätte esim uusista teipeistä 

Pure lavasta sen verran, että ite en ainakaan ole ostamassa.
Ja heti ku löytyy muuta 09/10 mallistoon kuuluvaa, niin tänne.
Ja heti ku löytyy muuta 09/10 mallistoon kuuluvaa, niin tänne.

Paljostako lyödään vetoa, että olet omistanut vähintään yhden Puren ensi syksyyn mennessä? (Paitsi jos et pelaa nykyiselläänkään Fätillä, sitten ei lyödä vetoa)Tehopiste wrote:Pure lavasta sen verran, että ite en ainakaan ole ostamassa.
Lyödään vain. Itse pelaan FP:llä, eikä lainkaan kiinnosta Playeria mailaan kiinni pistää. On katos aika Playerin näkönen.
E: Voidaan lyödä vetoa...
E: Voidaan lyödä vetoa...
Last edited by Pide on 3.2.2009 20:32, edited 1 time in total.
TPS # 73
C95
C95
Lyödäänkö vetoa?Pide wrote:Lyödään vain. Itse pelaan FP:llä, eikä lainkaan kiinnosta Playeria mailaan kiinni pistää. On katos aika Playerin näkönen.
Ei mulla muuta.
Kyllä pelaan fätillä, ja lyödään vaan vetoa.>Vile< wrote:Paljostako lyödään vetoa, että olet omistanut vähintään yhden Puren ensi syksyyn mennessä? (Paitsi jos et pelaa nykyiselläänkään Fätillä, sitten ei lyödä vetoa)Tehopiste wrote:Pure lavasta sen verran, että ite en ainakaan ole ostamassa.
-
Sain nyt viimeen Fätin sivut toimiin..
Sanotaanko että jotenkin oudonnäköinen lapa, mutta toisaalta samaa sanottiin Orcistakin aikanaan. Itse tulen aika varmasti kokeilemaan tuollaista sitten kun kauppoihin ilmestyvät.
Sanotaanko että jotenkin oudonnäköinen lapa, mutta toisaalta samaa sanottiin Orcistakin aikanaan. Itse tulen aika varmasti kokeilemaan tuollaista sitten kun kauppoihin ilmestyvät.
lapa on varmasti kokeilemisen arvoinenPötzi wrote:Sain nyt viimeen Fätin sivut toimiin..

sählyyyy