Boneen (PP) tykästyin nopeasti, mutta sitä on vähän hölmöä suositella tällä hetkellä, kun sitä ei irtolapana vielä saa mistään (paitsi Klubbhusetista kovempaa versiota).
Mahdollisesti monipuolisempia valintoja vois olla sitten Orc tai Raw, joista voisi Rawia väittää enemmän vetolavaksi. Raw on myös hieman painavampi.
Varmasti parhaiten toimii se, mihin tottuu/totuttelee. Toiset lavat tietysti tuntuu lähtökohtaisesti sopivammilta kuin toiset. Esimerkiksi Jabin kouru voi tuottaa jollekin pelaajalle suuria ongelmia, kun taas toiselta karkailee aluksi joka toinen syöttö/veto Rawista ennen aikojaan. Jos mahdollista, kannattaa testata pelikavereilta näitä, miltä joku lapa äkkiseltään tuntuu.
Joka tapauksessa, tärkeintä mun mielestä on, että lapa tuntuu hyvältä pelatessa eli siihen luottaa. Toisekseen, yleensä tarvii kärsivällisyyttä pelata sillä samalla lavalla riittävän kauan, että se luotto löytyy. Tässä jälkimmäisessä mulla itelläni on pieniä vaikeuksia. Toki olen laparulettia jo sen verran paljon ehtinyt harrastaa, että pystyisin huoletta ja kylmiltään ottamaan vaikka kesken pelin käyttöön Bonen ohella Jabin, Orcin tai Rawin