SB.org goes Globen? 18.4.09 Warberg-AIK

Devi
Ylläpito

SB.org goes Globen? 18.4.09 Warberg-AIK

Post by Devi » 18.10.2008 22:18

18.4.2009 Järjestetään maailman kovimman salibandyliigan huipennus, Ruotsin tukholmassa. Tuolloin ratkaistaan Globenin hallissa naisten, sekä miesten Ruotsin mestarit. Oliskos muilla foorumilaisilla halua lähteä katsomaan tätä huikeaa tapahtumaa?

http://www.devilli.org/ssl09.html Tuossa on jo pikkaisen laskettu paljonko fyffeä menisi matkusteluun + lippuihin, eli tuohon tulee ainakin parikymppiä lisää jos haluaa jotain myös syödä.

Mutta tänne sitten vaan ilmotusta jos on kiinnostusta lähteä, jos vaikka matka toteutuisikin.

-Devillen
Heja Heja Heja Warberg

Knt

Re: SB.org goes Globen?

Post by Knt » 18.10.2008 22:24

Itsehän olisin mukana jos näin tapahtuu :thumbup: Hintakin vaikuttaisi hyvältä.
Vehve#91

unihoc#77

Post by unihoc#77 » 18.10.2008 22:31

juu :thumbup: mäki voisin lähtee jos joku on vaa 18-vee et laivalle pääsee :cry:
Re: Mitä ei salibandy seuroja kannatat?yksittäisiä pelaajia?
Freak27 wrote:Eikös tässä ollu kyse salibandysta

JiiTee

Post by JiiTee » 18.10.2008 22:34

Uskoisin että itsekin mieluusti lähtisin. Perushinta jokunen 100 euroa, ainahan sitä salibandyyn voi rahaa pistää.

Tuoppi

Post by Tuoppi » 19.10.2008 14:46

hep :thumbup:

Devilli, kustanna mun matkakulut niin pesen sun selän
JiiKoo wrote:Miksi kaikilla on nykyään allekirjoituksessa jokin kommentti minkä joku toinen on joskus sanonut foorumilla?
Vuoden forum-nisti 09' mjötööh

Sawow

Post by Sawow » 19.10.2008 17:19

Voisi ollakkin kiinnostusta lähteä. Pitäisi vaan varmaan saada yli 20-vuotiaita(vai riittääkö 18v huoltajaksi) mukaan että saadaan laivalle tarpeeksi tarvitavia huoltajia.

blocci

Post by blocci » 19.10.2008 18:20

Messiin. Kerkeen kasvaa sen pari senttii niin ne luulee mua jo 10-vuotiaaks. Huoltajajuttu ja luvat saattaisi vaan tuottaa ongelmia, mutta mitäpä niistä.
korska #20 paita kattoo kauden päätteeks

KARRI BUDDE #56 TIIKERIT VITTTUVITTUVITTU SE ON SONNI SAATANA IHA VITUN KOVA ÄIJJJÄ VIÄ KAIKE KYÄ

Devi
Ylläpito

Post by Devi » 24.10.2008 18:28

Koska laivamatkat olisivat Helsinki-Tukholma, Tukholma-Turku, matkojen tyyppi olisi Reittimatka. Reittimatkasta Viking Line kirjoittaa näin:

Reittiliikenteessä ei ole ikärajoja, paitsi ryhmillä.

Alle 16-vuotiaat lapset saavat matkustaa reittiliikennelähdöillä vanhempiensa tai holhoojan kirjallisella luvalla. Lupa on voitava tarkistaa kodin kanssa esim. puhelimitse.

Lisää nippelitietoa osoitteessa http://www.vikingline.fi/hyvatietaa/ikarajat.asp .

Maanantaina liput sitten tulevat myyntiin, onkos jo kellään enemmän faktaa onko miten varmasti tulossa mukaan? Minä ja Knt ollaan näillänäkymin ainakin lähössä.
Heja Heja Heja Warberg

blocci

Post by blocci » 24.10.2008 18:51

Pikkasen hankala juttu kun olis kyllä tahtoa lähteä mutta toisaalta mun vanhemmat ei oikein diggaile näistä nettijutuista. En tiiä miten asian esittelis niille ku täyslaidallinen paskaa tulossa kuitenki niskaa. Tuskin siis tulossa, ehkä seuraavalla kerralla sitten.

Eikös muuten Devilli ole ens vuonna jo täysi-ikäinen?
korska #20 paita kattoo kauden päätteeks

KARRI BUDDE #56 TIIKERIT VITTTUVITTUVITTU SE ON SONNI SAATANA IHA VITUN KOVA ÄIJJJÄ VIÄ KAIKE KYÄ

Sawow

Post by Sawow » 25.10.2008 13:32

Devilli wrote:Koska laivamatkat olisivat Helsinki-Tukholma, Tukholma-Turku, matkojen tyyppi olisi Reittimatka. Reittimatkasta Viking Line kirjoittaa näin:

Reittiliikenteessä ei ole ikärajoja, paitsi ryhmillä.

Alle 16-vuotiaat lapset saavat matkustaa reittiliikennelähdöillä vanhempiensa tai holhoojan kirjallisella luvalla. Lupa on voitava tarkistaa kodin kanssa esim. puhelimitse.

Lisää nippelitietoa osoitteessa http://www.vikingline.fi/hyvatietaa/ikarajat.asp .

Maanantaina liput sitten tulevat myyntiin, onkos jo kellään enemmän faktaa onko miten varmasti tulossa mukaan? Minä ja Knt ollaan näillänäkymin ainakin lähössä.
No tuohan lisää vaan innostusta lähteä. Pitää katella jos jostain nyhtäisi tuon 25€ että lipun saisi. Mites tuossa on muuten yöpymiset hoidettu vai tuleeko niitä?

make

Post by make » 25.10.2008 14:10

Sawow wrote:No tuohan lisää vaan innostusta lähteä. Pitää katella jos jostain nyhtäisi tuon 25€ että lipun saisi. Mites tuossa on muuten yöpymiset hoidettu vai tuleeko niitä?
Jos tuota Devillin juttua oikein tulkitsen, niin yöpympistä maissa ei tule, vaan yöpymiset on siellä laivalla. Tuo settihän siis maksaa devillin laskujen mukaan reilu 80€

Lisätään samaan vielä salibandy.org, ylläpidon vastuuvapautuslause.
--------------------------------------------------------
Tämä tapahtuma EI ole salibandy.org foorumin ylläpidon järjestämä, eikä ylläpito ota matkan järjestämiseen mitään osaa, tai kantaa. Jokainen matkustaa täten omalla vastuullaan. Jos matkasta on jotain kysyttävää, niin ottakaa yhteyttä nimimerkki "Devilli":in.

-make-

--------------------------------------------------------
Onnistuessaan kyllä siisti homma! Saatan lähteä toki itsekkin.
-Kun kaikki ajattelevat samalla tavalla, kukaan ei ajattele kovin paljon-
-Walter Lippman-

Devi
Ylläpito

Post by Devi » 25.10.2008 14:33

Sawow wrote:No tuohan lisää vaan innostusta lähteä. Pitää katella jos jostain nyhtäisi tuon 25€ että lipun saisi. Mites tuossa on muuten yöpymiset hoidettu vai tuleeko niitä?
As Make said, yöpymisiä ei mun laskuissa ollut mukana. Miesten matsi alkaa paikallista aikaa klo 15.30, ja laiva Tukholman satamasta klo 20.10. Aikaa pitäisi olla riittävästi.

Tämän takia olen juuri ajatellut Tukholma-Turku laivamatkaa, koska Tukholma-Helsinki laiva lähtee paljon aikaisemmin, eli siihen ei millään kerkeäisi.

Ja tottatosiaan, tämä ei ole SB.Orgin järjestämä matka - eikä järjestäjänä toimi mikään yhtiö, eikä kukaan muukaan. Itse olen ottanut ylös esimerkkejä miten tämän matkan voi normaali yksityishenkilö tehdä, ja itse olen näillänäkymin juuri tuolla ohjelmalla menossa. Ajatuksenani on siis kerätä halukkaita, jotka tulisivat mukaan tuolle matkalle. Mutta autan kyllä mielelläni sitten esim. lippujen ostossa, sekä tulkkauksessa.

Tällä hetkellä minä ja Knt aika varmasti lähössä, löytyiskös kaksi muuta henkilöä jotka tulisivat samaan hyttiin (Halvemman hinnan toivossa) ja jolle varattaisiin sitten liput sitten samaan aikaan kun me kaksi varataan?

BTW http://www.smfinal.se sivut on päivitetty. Nyt siellä lukee lippujen hinnat (Tullut 20kr lisää viimevuoteen verrattuna), sekä löytyy myös hotellitarjous, jos haluaa jäädä vaikka yöksi Ruotsiin.

-Devi
blocci wrote:Eikös muuten Devilli ole ens vuonna jo täysi-ikäinen?
Jep
Heja Heja Heja Warberg

Sawow

Post by Sawow » 25.10.2008 15:45

Juu pitää tässä vielä sulatella mutta eiköhän tonne voisi lähteä.

Knt

Post by Knt » 25.10.2008 19:11

Ois kyllä hienoa jos sais ton hytin jaettua 4hengelle. :thumbup:
Vehve#91

Tuoppi

Post by Tuoppi » 25.10.2008 19:53

Voisin alustavasti lupautua samaan hyttiin.

Eihän mulla ole saattana keväällä työtä eikä opiskelupaikkaa, joten enköhän pääse lähtemään
JiiKoo wrote:Miksi kaikilla on nykyään allekirjoituksessa jokin kommentti minkä joku toinen on joskus sanonut foorumilla?
Vuoden forum-nisti 09' mjötööh

Post Reply