Paljonko juoksette cooperissa?
-
-
-
Re: Cooperin testi
Miten joku voi selittää tollasta tosissaan?-92- wrote:Juoksin 12v (vuos sitten) 2650m mutta ois kyllä voinu partaa loppukirillä mutta ku en tienny paljon on aikaa jäljellä(sain tietää sen ajan 4 sekkaa ennen loppua),eli loppukiri jäi vaikka oisin jaksanu vetää sen, mutta ens kerralla sit tulee ainaki parannettua!

Ite juoksin nyt syksyllä 2280 m. Tiedän kyllä, että se ei oo kovin hyvä tulos, mutta en jaksa siitä alkaa stressaamaan, menipähän sentään vähän paremmin kun viime kerralla. (Ja sitäpaitsi mulla oli koko päivän ollu maha ja pää kipee ja edellisen päivän kova peli paino jaloissa ja sit mut kaadettiin kolme kertaa matkalla, koska ne pelkäs että saan paremman tuloksen kun ne ja sit astuin koiranpaskaan ja piti sit jäädä putsaamaan kenkää siitä, koska se haju ois häirinny mun juoksua ja sit meidän idiootti ope ei osannu mitata sitä matkaa oikein eli oikeesti juoksin n. 3157 m, aika hyvin kaikki nuo huomioon ottaen, vai mitä?)
-
Älä ota sitä vakavasti!#75 wrote:Miten joku voi selittää tollasta tosissaan?-92- wrote:Juoksin 12v (vuos sitten) 2650m mutta ois kyllä voinu partaa loppukirillä mutta ku en tienny paljon on aikaa jäljellä(sain tietää sen ajan 4 sekkaa ennen loppua),eli loppukiri jäi vaikka oisin jaksanu vetää sen, mutta ens kerralla sit tulee ainaki parannettua!![]()
Ite juoksin nyt syksyllä 2280 m. Tiedän kyllä, että se ei oo kovin hyvä tulos, mutta en jaksa siitä alkaa stressaamaan, menipähän sentään vähän paremmin kun viime kerralla. (Ja sitäpaitsi mulla oli koko päivän ollu maha ja pää kipee ja edellisen päivän kova peli paino jaloissa ja sit mut kaadettiin kolme kertaa matkalla, koska ne pelkäs että saan paremman tuloksen kun ne ja sit astuin koiranpaskaan ja piti sit jäädä putsaamaan kenkää siitä, koska se haju ois häirinny mun juoksua ja sit meidän idiootti ope ei osannu mitata sitä matkaa oikein eli oikeesti juoksin n. 3157 m, aika hyvin kaikki nuo huomioon ottaen, vai mitä?)
paskaa#75 wrote:Miten joku voi selittää tollasta tosissaan?-92- wrote:Juoksin 12v (vuos sitten) 2650m mutta ois kyllä voinu partaa loppukirillä mutta ku en tienny paljon on aikaa jäljellä(sain tietää sen ajan 4 sekkaa ennen loppua),eli loppukiri jäi vaikka oisin jaksanu vetää sen, mutta ens kerralla sit tulee ainaki parannettua!![]()
Ei hitto, kirjottiko tosissaan ton?#75 wrote:Miten joku voi selittää tollasta tosissaan?-92- wrote:Juoksin 12v (vuos sitten) 2650m mutta ois kyllä voinu partaa loppukirillä mutta ku en tienny paljon on aikaa jäljellä(sain tietää sen ajan 4 sekkaa ennen loppua),eli loppukiri jäi vaikka oisin jaksanu vetää sen, mutta ens kerralla sit tulee ainaki parannettua!![]()

Njaah, ei cooperissa oikeen loppukiriä saa vedettyä. Senverran kovaa saa juosta koko matkan jos vaikkapa reilu 3000 menee. Itse oon niin hidas, etten kauheen paljoa kovemmin juokse satasta kuin mitä juoksen cooperissa.-92- wrote:Juoksin 12v (vuos sitten) 2650m mutta ois kyllä voinu partaa loppukirillä mutta ku en tienny paljon on aikaa jäljellä(sain tietää sen ajan 4 sekkaa ennen loppua),eli loppukiri jäi vaikka oisin jaksanu vetää sen, mutta ens kerralla sit tulee ainaki parannettua!